gycklarbyxor!

Min gulliga lilla mamma var jättesnäll och sydde ett par "gycklarbyxor" till mig idag, mihi :')
Vi gjorde ett par "test-byxor" av något random tyg vi hade hemma, bara för att se om mönstret skulle fungera. När vi har skaffat bättre och snyggare tyger ska vi göra ett par i färg och i snyggare design. Just nu kör vi på raka, helvita, men de är som sagt bara test-byxor. Trots att de kanske inte ser så mycket ut för världen så är jag sjukt glad över att jag har dem och jag älskar dem verkligen, mihi :'D
som sagt, bara testbyxor. Ska göra mycket snyggare när vi har fixat tyg ^^


Kommentarer
shanrox

Hej!



Hur gjorde du ditt mönster till byxorna? Tänkte själv också sy ett par :) Är det bara raka byxor eller ska dom andra ha kilar i sig?

2011-07-15 @ 13:29:54
Anne

Hej!



Jag gjorde byxorna efter ett färdigt mönster för joggingbyxor som jag ändrade lite så att de blev bredare. De är helt raka, men nästa par ska ha kilar i sig :)

2011-07-19 @ 16:11:19
URL: http://chanir.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0