=D

Hej, alla glada små maskar! (fråga inte varifrån jag fick ordet maskar, det kom bara upp i mitt huvud.. hehe)
Idag mår jag sjukt mycket bättre, har ju dels varit sjuk i flera dagar och dels haft en hel del skit att ta itu med med ett par vänner.. Aldrig roligt, men ibland måste man. Både sjukligheten och kompis-problemen verkar ha i alla fall ha blivit bättre nu, skönt!

Sitter i skivande stund och lyssnar på musik samt målar naglarna, kommer kanske upp en bild när det är klart. Visste ni det, att jag är näst intill besatt av att måla naglarna? Ny färg+mönster varje vecka (om jag inte ska på något speciellt, då måste det givetvis matcha med kläderna.. ;))

Eftersom jag är friskare nu har jag faktiskt orkat laga mat, och gosh vad gott det blev! Jag kokade Quinoa, öste på med cayennepeppar och hade ärtor, paprika och majs till (en sådan där fryspåse, ni vet?). Hade dessutom en liten skål med yoghurt till, för att lugna halsen efter pepparn ;) En jättegod lunch blev det i alla fall, som bara innehöll 240 kalorier! (egentligen 420, men jag orkade inte äta upp allt.. Jag kanske känner mig friskare, men magen är fortfarande inte van vid så mycket mat. Jag känner mig fortfarande helt proppmätt efter ca 2 timmar!)
Hoppas att alla har det bra, längtar till imorgon då jag får träffa mina underbara vänner igen. Saknar dem så sjukt mycket! ♥
Och sådär söt är jag precis just nu ^^
(Måste också tilllägga att gycklarbyxar är det mysigaste som finns, slår mjukisbyxor med hästlängder!)


Kommentarer
emman

söt bild! :) <3

2011-09-22 @ 09:31:08
emman

söt bild! :) <3

2011-09-22 @ 09:32:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0