Pluggar

Tjolahopp!
Tänkte bara svänga in på bloggen en snabbis, bara för att säga hej, liksom ;)
Nej men jag ville bara säga att jag kanske inte kommer kunna uppdatera så jättemycket den här veckan eftersom att jag har väldigt mycket skolarbete att ta igen eftersom att jag var sjukt förra veckan.
Idag hoppar jag i alla fall över mitt kära KU (Kyrkans Unga) för att kunna plugga, gaaaalen uppoffring! Men jag hoppas att jag hinner göra klart så mycket som möjligt idag så att jag slipper tänka så mycket på det under resten av veckan. Kommer antagligen inte hinna rida heller, buhu :'(

Jag ska helst bli helt säker på SOn till på fredag eftersom att jag har prov, tyska-glosor till på torsdag, engelska (som jag inte riktigt vet vad jag ska göra över huvud taget) till på onsdag (?), musik till nästa vecka och kanske börja på två uppsatser. Skapligt mycket på en kväll, eller hur?
Jaja, ni får ha det bra! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0