Armband, armband och armband

Detta är vad jag har gjort när jag inte har varit på jobbet.. Det enda jag har orkat göra, typ. Men nu är det helg, och jag kan sova ut. Nu kanske jag hittar på något annat, eller så fortsätter jag och gör några till! Hoppas ni överlever, trots att jag inte har redigerat ljuset. Jag orkar verkligen inte öppna photoshop!
 
 
 
Har gjort tre till, men dem har jag gett till Hannele och mamma! 
(Evelyn, det vit/blåa är ditt. Längst till vänster på mittenbilden och näst längst upp på de andra)
 
Vad tycker ni? Själv är jag jättenöjd! Särskilt med de två längst ner på den nedersta bilden.
 


Kommentarer
Fanny Bergquist,

Åhåhåh, riktigt fina! älskar enkla men riktigt fina armband! Älskar nummer 4 nerifrån på bilden längst ner!

Svar: Tack så mycket!
annesarbete.blogg.se

2012-08-04 @ 20:08:28
URL: http://typhfanny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0