Dyra leksaker

Vill ha pengar nuuuu, så jag kan få köpa mina dyra små leksaker. 1300 kr kommer det kosta, med frakt. Här är det ord och inga visor! Jag har dock längtat efter detta länge, så nu när jag faktiskt har pengar (eller ja, kommer ha i slutet av månaden) tänker jag slå till, innan jag har spenderat dem på annat skit. Lite bränner det, dock. Höhö, bränner.. Det får vi verkligen hoppas på att de gör, med tanke på att det är nya eldpoi jag ska köpa! 
 
 
Jag har också, efter många om och men, bestämt mig för att köpa ett par flowlights. Mina LED-poi lyser så himla dåligt, så nu ska jag fixa ett par som syns. Och med syns menar jag SYNS. På bilden längst ner står jag och Freja och poiar tillsammans, jag med mina och Freja med sina flowlights. Ni ser ju skillnaden..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0