Sovmorgnar existerar inte

Igår tänkte jag att jag skulle sova länge idag, jag går ju alltid upp så tidigt när jag ska till skolan. Men tror ni jag kan sova, eller? Skulle inte tro det. Tio i sex vaknar jag och är klarvaken. Varför gör min kropp såhär mot mig?
 
Aja, jag får i alla fall tid för att göra saker. Jag kan ju till exempel ta tag i städningen av mitt skrivbord. Det har inte varit städat en enda gång sedan jag flyttade in hit. Det har liksom varit en plats för det som inte har någon annan plats i rummet. Ser ju lagom kul ut.
 
Jag gick ut och fotade det första jag gjorde när jag vaknade. Det blev några bilder innan färgen på himlen försvann.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0