Seg som kola

Godmorgon världen!
Idag är det lördag, om det är någon som har missat det.

Igår hade jag och min tyskagrupp ett disco för småbarnen, var faktiskt ganska kul (trots att jag egentligen inte gillar barn..). Stannade i skolan efter att alla lektionerna var slut, för att fixa med allt godis osv. Kan säga att jag och Ellen är grymma på att göra godispåsar nu!

Discot slutade vid nio, så vid tio kom jag hem. Vi var i skolan i 14 timmar igår, den ni! Det är väldigt sällan jag är så trött klockan tio på kvällen, som jag var igår, herregud.. Kan ha att göra med att jag hade världens huvudvärk.

Idag vaknade jag klockan åtta, ungefär. Hemskt! Vill sova till tolv, minst. Aja, mamma kom precis in och sa att det finns nybakade scones i köket, så man kanske ska släpa sig upp ur sängen ändå? Ja, jag har legat här och varit slö i två timmar, haha.

Puss på er, allesammans. Ha en bra lördag (kanske slänger in ett till inlägg, men jag tror inte det).

På bilden sitter min älskade tyskagrupp och äter pizza.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0