Ajaj

Halloj! Idag lyckades jag ta mig upp i hyfsad tid, så det firade jag med att gå ut och poia, haha. Jag har sett flera nya rörelser jag verkligen vill lära mig, så nu är det bara att nöta. Mina ben är dock inte lika nöjda med det som jag är.. Låren är röda och det gör ont att peta på dem. Farlig sysselsättning jag har! Då får man dessutom ha i åtanke att jag inte har överdriver tunga poi, med handtag och allt väger de 150g styck. Det blir dock rejäla slag ändå, när man väl får fart på dem. Jaja, det är inte värre än när jag skulle lära mig poia. Då skiftade mina ben i blått, rött och gult, beroende på hur gamla blåmärkena var.. ;)
 
Senare idag blir det träning av något slag, av vilket vet jag inte än. Jag tänker i alla fall inte springa, det är ett som är säkert. Sist hade jag ont i flera timmar efteråt, och det är jag inte så sugen på att återuppleva. Inte när jag kan motionera på andra sätt. Vi får se vad jag gör, något med träningsvärk skulle vara trevligt. Jag gillar träningsvärk, då känner man att man har gjort något!
 
Det här med att avsluta, igen då.. Kör på samma som jag gjorde förut, i brist på annat.
 
Nu har jag inget mer att säga, pusshej!
 

Det är de svarta med fransar i mitten av bilden som är ansvariga för mina bens lidande, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0