Att sova är överskattat

..eller inte, men ibland går det inte. 
 
Igår gjorde jag återigen misstaget att gå och lägga mig tidigt. Detta gjorde såklart att jag vaknade halv tolv, klarvaken. Att jag aldrig lär mig?!  Det är liksom samma visa varje gång. Om jag går och lägger mig för tidigt så vaknar jag mitt i natten, det slår aldrig fel. Ändå tänker jag varje gång att "nej, den här gången är jag tillräckligt trött för att sova hela natten". Skulle inte tro det, va? Jaja, nu kan jag i alla fall gå ut och njuta av  soluppgången om lite drygt en och en halv timme, vilket är ganska nice. Nu är bara frågan vad jag ska fylla dagen med, eftersom den blir så otroligt lång.. men det löser sig förhoppningsvis. Jag kanske ska använda tiden innan soluppgången till att planera dagen? Annars lär det bara bli ännu en degar-dag när jag bara ligger på soffan och känner hur jag blir fetare och fetare..
 
Arkivbild från förra nattvakan


Kommentarer
Monica

Fullmåne också....
Den får i alla fall min nattsömn att hålla sig borta :)
Ha det bra, och kram <3

2012-07-01 @ 15:41:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0