Doktorsväska

Mamma bara fortsätter leverera en massa awesome saker till mig, helt sjukt. Hon städar uppe på vinden, och tror ni inte hon hittar en superfin doktorsväska som hon ger till mig? Inte lite glad jag blev. Jag gillar ju som sagt inte riktigt att folk lägger en massa pengar på mig, så det känns bättre att få saker som vi redan har. Jag börjar dock få ett i-landsproblem nu.. när ska jag använda alla mina väskor?!
 
Jag fick dessutom en ny tröja/kofta/vad det nu är för något? Jag börjar känna mig alldeles för bortskämd. Det är tur att en del är mammas gamla saker, annars hade det här känts ganska hemskt..
 
 
Ursäkta att jag inte är helt påklädd, haha... 
 
Så himla fin, tycker inte ni också det? jag är annars emot korta ärmar, av någon anledning.. Men denna tycker jag är superfin!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0