Home is where your heart is

Om mindre än ett dygn står jag i Örsundsbro tillsammans med en bunt glada, förväntansfulla och antagligen lite trötta medresenärarer. Om ett dygn sitter vi på bussen. Om typ två dygn, kanske lite till, är vi hemma i Taizé. 
 
Innan man kan åka till Frankrike måste man packa. Ganska mycket. Typ, massor! Förra året hade jag lite för få tröjor med mig, så i år blir det att ta med mååånga. Det är svårt det där med att räkna ut hur mycket man kommer behöva. Man vet ju inte riktigt hur vädret ska se ut, eller så. Man vet inte ens om man får sova i barack eller i tält förrän man kommer dit, så man måste ha packat för tält. Ni förstår att man måste ha ganska med mycket grejer, eller hur?
 
Nej, nu ska jag fortsätta lägga fram grejer, så jag ser vad jag har med och inte. Hörs om ett tag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0