Jag suger på rubriker.

Nu är jag hemma igen! Eller ja, jag kom hem för en och en halv timme sedan, men jag har ätit och poiat lite. Känns som att jag poiar hela tiden.. Kanske för att det är den enda sysselsättningen jag har just nu, förutom att rita, spela flöjt och blogga. 
 
Simningen gick sådär. Det var jätteskönt och kul att vara i vattnet igen (jag simmade ju för några år sedan) men efter 10 längder började det göra ont i luftvägarna och i senorna i vänster knä. Jag körde på ett tag till och sen gick jag och mamma och bastade. Så himla skönt. Pricken över i:et, så att säga. 
 
Imorgon ska jag köra bil för första gången. Ska bli så sjukt spännande och kul! Jag kommer antagligen vara askass, men jag har ju faktiskt aldrig kört förut. Jag får öva!
 
Nu ska jag kolla upp lite nya poi-rörelser och sedan ska jag sova. Puss!
 
*Här skulle jag ha satt in en bild, men jag hade ingen rolig*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0