Sista dagen på sommarlovet

Jag skrev ett inlägg på iPoden, men det försvann.. jävla skit. Därför kommer det här lite sent, menmen..
 
Idag är det den sista dagen på sommarlovet, för min del. Imorgon börjar jag jobba, inte kul. Hade väldigt gärna haft de här två sista veckorna lediga, men om man vill ha pengar så får man offra lite, antar jag. Att jag igår märkte att jag faktiskt hade kunnat åka till Gotland den här helgen gör mig inte mindre bitter, direkt. Nu vet jag inte hur länge jag måste vänta innan jag kan åka dit. En vän därifrån åker till Stockholm idag och är där hela veckan, men jag kan ju inte ta mig dit heller.. Så nära, men ändå så långt borta. Jävla jobb.. Å andra sidan måste jag ha pengarna, om jag sparar dem kan vi åka till Irland och hälsa på vår gemensamma vän senare i år, det ser jag fram emot. MEN JAG ÄR FORTFARANDE BITTER FÖR DEN HÄR HELGEN. Haha, inte lite heller..
 
Jaja, i alla fall. Den sista dagen i frihet startade jag med en timmes promenad, standard. Det var väldigt skönt att röra på sig, men det var varmt. Sådär kvavt och fuktigt, jag hoppas på lite åska. 
 
Efter promenaden tog jag en kalldusch och nu ska jag sätta igång med att städa. Till sällskap har jag Radical face, Loke, Ludovico Einaudi, Jon McLaughin m.fl. Hyfsat, ändå! Det, plus lite åska, och städningen kan bli riktigt trevlig. Dessutom är det ju alltid en skön känsla av ett nystädat rum med nytvättade lakan i sängen.
 
Nu ska jag inte sitta och tråka ut er med sega inlägg, pusshej! (Kan tillägga att jag är glad över att ni börjar komma tillbaka hit igen, efter min resa till Frankrike. Trodde ni hade övergett mig, men icke! ♥ till er)
 
Förresten, till er som inte lyssnade på låtarna jag länkade igår.. GÖR DET. Seriöst, gör det. Det är värt det. 
 
Här får ni en till låt, som jag också vill att ni lyssnar på. Den är awesome, på riktigt. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0