Sista sommardagarna

Imorgon är den sista dagen på sommarlovet, för min del. På måndag börjar jag jobba och sedan börjar skolan. Jag kommer visserligen vara ledig på helgerna (tror jag, i alla fall), men då är det som vanliga helger, liksom.
 
Den här sommaren har varit riktigt, riktigt bra. Jag har knappt varit hemma alls, vilket är jätteskönt. Om det är något jag inte gillar så är det att bara sitta inne och häcka. Jag blir trött, deppig och allmänt otrevlig. Detta har jag sluppit det här lovet, jag har nästan alltid hittat på något. Såhär har mitt sommarlov sett ut, ungefär;
 

12e Juni - Sommarlovet började

13e Juni - Köpte ny kamera 

21a Juni - Jag fyllde år. Träffade några kompisar och hade det allmänt trevligt

27e Juni - Fetaste shoppingrundan med Freja

28e Juni - Åkte till Öregrund med Freja. Fick veta att jag kom in på GUC

3e Juli - Körde bil för första gången


7e - 16 Juli - Var i Taizé. Den bästa veckan i mitt liv. Träffade underbara människor (som jag saknar skitmycket) och hade det allmänt nice.

17e Juli - Årets första åska för min del. Kom över min "rädsla" (inte riktigt rädsla, mer en spändhet) för att elda som  hade suttit i efter vad som hände i vintras

23e Juli - Åkte till Göteborg med familjen. Tre härliga dagar, trots att min bror lyckades svimma tre gånger på Liseberg, och skära upp armen.

Förutom det här har jag umgåtts med kompisar, mest Freja, haha! Jag har varit och simmat, jag har chillat i stadsparken och jag har haft det allmänt nice. Tidiga morgnar och flera timmar av promenader har varit standard. Denna sommar har varit underbar 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0