Trodde aldrig att mamma skulle vägra klippa lugg..

..men det gjorde hon! Jag bad henne klippa upp min lugg lite, den hade blivit alldeles för lång. Hon klippte den precis som jag sa att jag ville ha, men när jag tittade i spegeln kände jag att fan, jag kan lika gärna klippa lugg! (Missförstå inte, jag är jättenöjd med hur hon gjorde min lugg, men jag har funderat på lugg ganska länge och aldrig vågat) Hon vägrade! Jag är jätteförvånad, för under hela min barndom ville hon att jag skulle ha lugg när jag envisades med att ha snedlugg/ingen alls (lika lång som håret). Hon tycker tydligen att jag är snyggast i snedlugg, nu.. Aja, jag är väldigt nöjd med hur den ser ut nu, också!
 
Före (haha, så snygg)
 
Efter (Hela håret ser klippt ut, men det är bara luggen)
 
 
Här är tröjan, också! Köpte den i Göteborg igår, 99 kr på H&M's herravdelning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0