Pengar har man för att spendera

Idag har jag nog köpt mer kläder än jag någonsin har gjort vid ett enda tillfälle i hela mitt liv. Jag har åtminstone provat tiodubbelt med plagg än vad jag brukar. Det är så himla roligt att köpa kläder nu, när de är snygga. Modet har varit hemskt ganska länge nu, men nu tycker jag att det är snyggt! Hoppas det fortsätter såhär nu, så det inte blir något fult mode igen snart.. haha! Tycker det är lite sjukt att verkligen alla kläder liknar varandra, inget sticker ut liksom. Så har det i alla fall sett ut förut. Nu är det som sagt lite bättre. Här kommer lite bilder från idag!
 
Dagens outfit, typ
 
Det dröjde inte länge förrän vi hittade roliga saker
 
 
Onödigt köp av mig egentligen, men jag var tvungen! 
 
Freja var färgglad!
 
Och såhär såg jag ut i slutet av dagen (Varför vänta med att ha på sig sina nya kläder? Särskilt när de är myyyycket bekvämare än sina tighta man hade från början? ;))
 
Coola brudar!
 
Dagens inköp, förutom de gula skosnörena, den randiga tröjan och byxorna. Vad tycks?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0