Sport

Det blev en timmes promenad runt bygden, superhärligt! Väldigt varmt också, trots lätt klädsel, moln och blåst. Underbar årstid, det här.
 
Den här sommaren SKA jag komma i form. Usch, jag mår så dåligt över att jag inte sportar just nu. Sen vi sålde min häst har jag ju inte börjat med någon ny sport, och nu det har gått, vad är det, tre månader kanske? Tre månader där jag bara har suttit stilla. Nä, nu blir det ändring!
 
Om ni har något tips på en sport där man INTE är i lag, så får ni jättegärna skriva det i en kommentar. Tack på förhand!


Den enda sporten jag någonsin har hållit på med. Förstår ni att det känns konstig nu?


Kommentarer
Anonym

Cykla! Det är kul!

2012-06-15 @ 17:52:10
Anonym

gym? springa? promenera? cykla?
finns massvis! :D

2012-06-15 @ 19:44:55
Evelyn

Börja på bågskytte, jag ska nog göra det <3

2012-06-15 @ 20:08:59
URL: http://dessest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0