Cooling

Brukat ha alarm på kvart över sex, men jag orkade inte starta det igår kväll. Gissa när jag vaknade? Tjugo över sex. Haha, är jag lite cool eller?

Idag är sista dagen i skolan, sen är det påsklov. Jag ska visserligen plugga nästan hela lovet, men det ska ändå bli skönt att kunna välja själv hur man ska lägga upp dagarna, välja hur lång tid man ska lägga på varje ämne osv.

Efter lovet väntar stockholm med klassen, bärstafesten och en massa studiedagar, sen är det skolavslutning(!). Skapligt snabbt allt går. Lärarna har sagt flera gånger att det man inte har gjort innan påsk kan man i princip glömma (det är dock ingen ursäkt till att inte komma på lektioner.. Man kan ju alltid få betygen sänkta).

Nu är klockan rätt mycket, så jag bör släpa mig ur sängen. Pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0