Godmorgon

Solen skiner, jag har vårkänslor. Tyvärr kommer det antagligen komma mer snö. That sucks.
Snart slutar skolan. Det är tydligen bara 60 skoldagar kvar! Det blir ju dock betydligt mer om man lägger till alla lovdagar, studiedagar och helger. Då blir det 40 dagar till, men hallå? Det är ändå bara 100 dagar kvar till skolavslutningen (jag har antagligen räknat helt fel, haha)! Efter avslutningen väntar ett sommarlov med en resa till frankrike och diverse andra roligheter, och efter sommarlovet börjar gymnasiet <3 Fan vad jag längtar!!
Ovärt inlägg, mjapp, men jag ville dela min glädje över att det snart är sommar. Dessutom är ju faktiskt ni som väljer att läsa bloggen, trots att ni vet att uppdateringen är hemsk och att mina inlägg är lika ovärda som att vattna blommorna när det regnar!
GE MIG SOMMAR


Kommentarer
Anonym

Mysigt inlägg, tycker jag. Ja , tänk att era skolpliktiga år snart är över. Nya utmaningar väntar. Härligt :)

2012-03-03 @ 10:36:52
Frida

Måste säga att jag älskar liknelsen med att vattna blommorna när det regnar! haha <3

2012-03-03 @ 13:06:21
Anonym

Inte alls ovärt!

2012-03-04 @ 12:59:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0