Fundering

Mitt öga har kliat i flera dagar, det har varit blodsprängt och lite svullet. Det har även varit lite rött under ögat. Någon som har någon aning om orsaken? Jag är ju förkyld, så det kanske är därför? Jag vet inte. Jag är vad jag vet inte allergisk mot något heller, men jag kanske är det? Om någon har någon aning så kan ni väl snälla lämna en kommentar om det :)
Såhär ser det ut, igår var det värre. Det är alltså inte alls mycket, men jag är ändå nyfiken på vad det kan bero på. Ursäkta blekheten, tröttheten och det buskiga ögonbrynet, men jag är som sagt sjuk och pallar verkligen inte fixa mig.


Kommentarer
Evelyn

Det är nog pollen, bara för att man är känslig för pollen så behöver man inte få de övriga symtomerna, det räcker med irritation i ögonen, tex. Min mamma får så, bara ögonen. <3

2012-05-30 @ 12:32:51
URL: http://dessest.blogspot.com
David

Japp som evelyn säger, blev likadant för mig.

2012-05-31 @ 23:46:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0