Enköping :'>

Dagen har varit så SJUKT bra!
Först kom jag till skolan och träffade Evelyn, Lollo, Freja och Nathalie, sen gick jag och resten av min klass till busshållplatsen där världens bästa Emil stod. Hälsade såklart på honom, och sen stod vi och pratade tills bussen kom. Det var seriöst den roligaste bussturen på länge.

När vi var framme i Enköping gick vi till badhuset eftersom jag och min klass skulle simma. Det var tråkigt att säga hejdå till Emil >:
Simningen gick iallafall bra, nu är jag helt klar med allt som ska göras, skönt. Det enda jag behövde göra var att simma 300m klädsim, livrädda en docka och längddyka 15m. Lätt som en plätt. Nu kan jag typ bada hela nian, haha.

Eftersom jag visade alla simsätt sist vi var och simmade så slapp jag göra det idag, så jag var klar en halvtimme innan alla andra (okej, typ en timme egentligen, jag tittade på de andra ett tag). Gissa vad jag använde tiden till? Att basta såklart! Är man finne så är man liksom.. (A).
När vi kom ut ur omklädningsrummet träffade jag på Emil igen, haha. Han satt på en bänk utanför av någon anledning? Han följde med till busshållplatsen igen, hihi. Han stannade dock i Enköping, han går ju faktiskt i skolan.. x)

När vi kom till skolan igen hade vi lunch. Efter ett tag kom KB och frågade om jag kunde tänka mig att vara fotograf på tisdag, det tackade jag ju såklart inte nej till. (På tisdag ska vi till korsängsskolan i Enköping och vara funktionärer, eller i mitt fall fotograf, på "kunskaps-OS"-finalen.)
Efter det rullade dagen på som normalt. Först bild och sedan franska. Inget speciellt alls.


Emil förgyllde iallafall min dag idag. Det finns inte många människor som har samma mysko humor som jag, haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0