We'll be together again soon

JAG HAR TAGIT UR MINA DREADS D:
   Mina älskade dreads hänger just nu på mitt notställ... Jag var tvungen att ta ut dem, mitt hår började tova in sig i dem. Nu låter jag det vara i ett par dagar, jag ska färga om håret under tiden. Jag ska även försöka ta mig till en frisörsalong. Jag ska nämligen kolla om de kan göra riktiga, yay. Idag fick jag tillåtelse av mina föräldrar att göra dreads av mitt riktiga hår, så nu letar jag efter ställen som kan göra dem på mig. Jag kommer dock inte göra dem förrän i början av nästa år, dels för att jag inte har pengar just nu (alla mina pengar kommer gå åt till min Rom-resa över nyår) och dels för att mitt hår är rätt kort. Mina dreads kommer bli ungefär 20 cm långa om jag gör dem nu, och jag vill ha dem åtminstone lite längre (hur mycket längre håret nu hinner bli på några månader..). Först tänkte jag ha extensions, och jag har kvar den tanken i bakhuvudet, men jag vill egentligen att det bara ska vara mitt riktiga hår (dessutom kommer jag vara fattig, jag kommer inte ha råd att köpa en massa äkta hår att sätta i, och jag vet inte hur nice det blir med syntethår..). Jag är ju dock svag för långa dreads, det är så fiiiiint. Aja, vi får se. Just nu har jag i alla fall bara mina två små änglar bakom höger öra. Puss på dem <3
 
Big sad-face :c


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0