Det märks att man är trasig

Tränade precis med min lillasyster. Jag märker verkligen att jag är helt trasig i kroppen, jag fick ont av i-n-g-e-n-t-i-n-g. Vi körde bland annat 4x90 graders mot vägg (30s, 40s, 50s, 60s) och 4x20 rygglyft. 90 graders är jobbigt och har alltid varit, men det var inte så att jag fick ont. Det märks dock att jag har blivit lite ovan. Rygglyften var dock hemska. Det var jobbigt som fasen och nu är jag jättetrött i ryggen. När läkarna har sagt att den är sönder har de inte överdrivit, mu har jag i alla fall påbörjat min nio månader långa resa mot en läkt rygg. Det känns lite halvkul att det ska ta många månader innan den är läkt, men allt kan inte vara kul jämnt, eller hur? 
  Nu ska jag duscha, sedan sova. Imorgon börjar skolan efter en veckas lov, ska bli nice! Jag gillar min skola och jag saknar mina kompisar, så jag har inga problem med att börja igen. Dessutom tänker jag alldeles för mycket på lov, blir alldeles snurrig och konstig. Usch!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0