Fixat och klart

Nu har jag ÄNTLIGEN hittat kläder till min konfirmation/skolavslutning. (JA, jag kör på samma kläder. Jag är inte gjord av pengar!) Jag började seriöst få panik, men nu är det ur världen, skönt.
Ni får se bilder så snart jag har fått hem kläderna, jag vill inte lägga upp något innan jag har provat att allt passar ;)

Måste bara säga att min häst är underbar, förresten!
Jag red dressyr på en av våra åkrar idag, och herregud vilken känsla!
Jag red med ett träns utan nosgrimma, och Charlie kan bli lite gapig och försöker gärna lägga tungan över bettet om han får chansen, men inte idag. Han bara gick och gick. Det har nog aldrig varit så kul att rida dressyr på honom som idag! Tränade mycket galoppombyten eftersom han har svårt för byten till höger galopp. Han gjorde helt rena byten flera gånger, duktig plutthäst! Visst, ibland tyckte han att det var tråkigt att gå samlat så då flög han upp i luften, men skitsamma. Han skötte sig bra ändå!
Jag älskar min häst <3
Gammal bild, skitful outfit, för liten hjälm osvosv, men titta vad stor Charlie ser ut! ;O


Kommentarer
Monica

Han är jättefin.

Härligt påsklov och ridväder! :)



Liten hopptävling snart?

/Monica

2011-04-20 @ 17:09:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0