-

Dag 21: När jag var liten
Har jag ingen bild på eftersom jag bara har haft datorn i en månad

Dag 22: Mitt beroende






Musik-Jag klarar mig inte utan den. Jag lyssnar på musik, jag skriver både text och musik och jag spelar flöjt.
Poi- Det är ett sätt för mig att avreagera mig, typ. 
Eld-Ja, vad ska man säga? Jag älskar eld helt enkelt.
Skriva-Som sagt; Jag skriver, hela tiden. På mobilen, på datorn eller på papper.
Charlie-Jag är beroende av min häst. Utan honom skulle jag inte klara mig.
Evelyn-Min bästa vän ♥ (Jag har självklart många andra underbara vänner, såsom Emma och Lollo, men jag kan inte lägga upp bild på alla)

Dag 23: En sommarbild

Dag 24: Detta gör mig glad

Dag 25: I all hast

Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt

Dag 27: Tema ”två




Kommentarer
Evelyn

Frisk bild :D <3

2011-08-14 @ 17:27:12
URL: http://dessest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0