2 år!

Red ut idag, så himla skönt!
Tänkte att vi kunde fira vår 2-årsdag med en mysig skritttur runt byggden. Helt rätt val känner jag! Charlie var pigg och framåt, men fick ibland för sig att något framför oss skulle äta upp honom om han gick på för fort, sötehästen <3
När vi kom tillbaka till stallet provade jag täckena vi köpte tidigare idag, båda satt jättebra!
Dagen känns alltså VÄLDIGT bra.
Ni får en bildbomb med en massa bilder från de två år vi har haft Charlie.
JA, jag har redigerat bilden. Jag har flyttat fram mitt överliv, eftersom det förstörde en för övrigt fin bild. Alla andra bilder är oredigerade. Om ni tycker att jag "fuskar" så kan jag lägga upp den oredigerade också (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0