Ang. design mm.

Jag började koda och greja med designen, men insåg snart att jag inte orkar just nu. Ni får stå ut med den gamla ett tag. Jag håller på med en header, men kodningen är svårare. Aja, skitsamma.
Efter att jag, mamma och Hannele hade skottat klart nere vid transporten på förmiddagen gick vi till stallet och red i solskenet. Jättemysigt! Mamma tog kort men datorn har seriösa problem så den vägrade föra över från kameran, så ni får inte se några biler ):
Tittade nyss på melodifestivalen, vilka tyckte ni skulle gå vidare? Personligen tyckte jag om han som sjöng "Oh my god", man blev bara så glad av den!
Nu ska jag fixa med headern och sen ska jag sova, redan!
Godnatt folket! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0