Goood morgon!

Filmkvällen igår blev kortare än vad vi trodde, Jens var sjuk ):
Vi körde på fram till 01:30 typ, sen behövde Mattias åka hem.
Jag kom iallafall hem vid 02:00, men då pallade jag inte sätta mig vid datorn, hehe..
Idag blir en ganska lugn dag, fast med en MASSA plugg. Kul (Y).. eller inte?
Jag ska gå ner till stallet och rida om ett tag också, men det får bli samtidigt som jag tar in hästarna. Gutta har ju en tendens att bli lite för springig om han blir själv ute..
Tänkte lägga upp en video från en hopptävling nu, men det kommer inte vara på någon hög höjd, haha xD
Hindrena ligger på 80 cm bara, men vi körde jättelågt bara för att få ett bra avslut på året (det var alltså sista tävlingen -10). Dessutom hade vi knappt kunnat hoppa veckorna innan.
Ni får hålla utkik! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0