Ridit :D

Som rubriken säger, idag har jag ridit!
Eftersom jag inte har tillgång till ridhus så måste jag hela tiden ha bra väder för att kunna rida, men idag gick det iallafall.
Ridbanan var täckt med ett lager snö på ca fem centimeter, så det var mjukt och fint, Anne gillar!
Han fick dock gå med lindor och boots på alla fyra, hehe.
Charlie verkar iallafall ha vilat sig i form, han var sjukt fin. Jag red inte länge eftersom han är så ur form, bara i en halvtimme ungefär. Skrittade, travade och galopperade lite grand, samt gjorde lite skänkelvikningar. Han var lite stel i början, men det är ju inte så konstigt eftersom han bara är skrittad barbacka i en månad.. 
Nu ser jag iallafall fram emot våren, om han fortsätter i samma stil som han gjorde idag så kommer året bli grymt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0