Kom på..

Kom på att jag har glömt säga att jag är hemma från Frankrike nu, HAHA!
Veckan där var i alla fall helt underbar!
Dagen började med morgonbön klockan 8.15, sen var det frukost. Klockan 10 var man i diskussionagrupper och klockan 12 (?) var det bön igen. Efter det var det lunch. Klockan 15.15 var vi (i alla fall de som är 15-16år) i våra grupper igen, och klockan 17 hade vi från Lagunda församling "t-träff", där vi pratade om dagen och om temat "kvinnor i bibeln". Efter det har jag inte så bra koll på schemat, jag hade ingen klocka på hela veckan så jag hängde bara med när andra jag var med gick någonstans, haha xD
Kvällarna i Taizé var grymma! Jag var väldigt mycket med Emma (http://worldmusichead.blogg.se/) och några från Göteborg, världens goaste!
Jag hade ingen kamera med mig, så ni får faktiskt leva utan bilder, så hemsk är jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0