Goood morgon bloggen

Eller ja, jag vaknade typ 8.. Men jaja!
Ledsen för att jag inte har uppdaterat, men jag har inte pallat, hehe.
Jag var på dressyrtävling i torsdags på Kulla Vreta Gård och fotade, men de flesta bilderna blev suddiga. SUCK.
Igår var jag på dressyrträning för Anki, det gick sjukt bra! Charlie skötte sig skitbra. Visst, han slog upp huvudet lite då och då och i slutet blev han skitstark i galoppen, men hallå? Han har knappt blivit riden på hela vintern? I slutet av träningen lät jag honom galoppera av sig lite, det tyckte han var kul, haha.
Mamma varken fotade eller filmade, så ni får leva utan bilder. Det gick iallafall sjukt bra och jag är skitnöjd, idag får plutthästen vila <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0