Hoppträning och FANNY 15 ÅR!

Vill börja med att gratta FANNY, som fyller 15 idag! ALLA GÅR IN PÅ HENNES BLOGG OCH GRATTAR! http://typhfanny.blogg.se
Och ja, förlåt för att jag inte har uppdaterat här. Jag har varit på världens sämsta humör, jag har varit trött, JAG HAR ONT I RYGGEN och jag har inte orkat. Punkt!
Idag ska jag iallafall hoppträna, för första gången sen i november. LAAAGOM KUL?!
Ny tränare dock, så vi får väl se hur det går.. Hon ska iallafall vara jätteduktig!
Jag ska be mamma att filma/fota, men jag vet inte hur mycket det blir eftersom hon är sjuk. Jag har en sjukt gullig mamma som skjutsar ändå, puss på henne <3
Nu måste jag dra mot stallet, men jag uppdaterar kanske ikväll med bilder osv osv :D
Jag och Charlie på nynäs gård :)
Jag har kommit på att vi inte har en enda bild på när vi hoppar "högt"? (för oss är det högt, men inte egentligen. Typ 1.30 någonting)
Eller jo, 2-3 stycken halvkassa på 1.20..


Kommentarer
Monica

Lycka till på träningen1 Han lär väl bli vildare och galnare ju längre ni håller på?!

Tålamod och två steg fram och ett bak...precis som livet i allmänhet.



Du såg jättepigg och fräsch och fin ut igår <3

Kul att träffa dig!

KRAM

Monica

2011-03-15 @ 16:42:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0