update

Kan ju ta och berätta lite om hur dagarna har varit också, inte bara om snön.. (A)


Torsdag:
Var på vårdcentralen för min rygg. Där bokade de en tid för röntgen (läkaren trodde inte att det var något med ryggraden, förutom att den är lite för rak, men för säkerhets skull) och att jag sedan ska gå hos en naprapat och/eller kiropraktor.
Vid 2 åkte jag in till enköping på möte med bup. Förutom läkarbesöken hade jag två spelningar, så jag hade bara två lektioner den dagen. Engelska i typ 40 min och sedan bild i en timme. Sooooft dag!

Fredag: Dagen var sjukt nice! (minus snön).
Först hade jag NO-prov/stort läxförhör, gick relativt bra. VG antagligen.
Sen satt jag och skrev rent min låt på matten, haha.
Efter det var det lektioner blablabla, lunch, och uppspel på musiken.
Jag gjorde en text förut, men jag kom inte på någon musik som blev bra till, så bara två veckor innan uppspelet gjorde jag en på flöjt. Jag frågade Magdalena (min lärare på musiken) om det fanns en chans att få MVG ändå. Hon sa att det gick, men att den behövde vara ruskigt bra eftersom uppgiften egentligen var att tonsätta en text.
Iallafall, jag spelade upp, OCH FICK MVG :'''D Fattar ni hur glad jag blev då eller?!
Sen åkte jag hem, bakade cupcakes (som blev hur söta som helst :')) , och sen åkte jag och mamma och tog in hästarna.
Mamma hade dessutom köpt ett schabrak, så nu har jag ett som matchar mina horka-ridbyxor, mihihi (A)
nu behövs det bara beigea (??) benlindor, wiho!
Schabraket. Nej det kanske inte är så jäkla dyrt, men vem bryr sig? jag tycker det är skitsnyggt och det matchar byxorna, sådeså! mahaha (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0