bad update

Japp, jag uppdaterar inte så mycket, ni får överleva.
Just nu händer det i-n-g-e-n-t-i-n-g, så det finns inget att skriva, liksom.
Idag hade vi iallafall temadag i Alfa, könsroller. Det var väl rätt kul, I guess. Dagen började med att lärarna spelade upp små scener, och sedan fick vi göra likadant i smågrupper. Min grupp bestod av Lollo, freja och Nathalie, vi var grymma :> Efter teater-spelandet blev vi indelade i större grupper som vi sedan var i hela dagen.

Fick veta resultatet på mitt NO-prov som jag gjorde i fredags också, nice. Jag trodde att det hade gått skit men det hade det inte, så jag är jättenöjd. Mer än så tänker jag inte säga, eftersom folk tydligen är avundsjuka och säger att jag skryter om mina betyg..

Imorgon är det matteprov, jag är faktiskt taggad. Jag tror jag har koll på allting, så det känns bra.
Efter skolan är det läger med konfan, hoppas det blir kul. Sist blev det ju knappt någon sömn över huvud taget, pga ett par personer, så det var inget vidare. Det här blir säkert mycket bättre.

Nu vet ni lite av det som har hänt iallafall.

Det får bli en bild på min älskling, bara för att han är söt <3


Kommentarer
Monica

Han har så snälla ögon och vänlig uppsyn, din häst.

Han ser mjuk ut. Han är så fin. <3

/Monica

2011-05-18 @ 21:05:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0