Galen >_<

Bara jag som blir jävligt trött på sura grannar?!
Jag och Hannele drog till stallet för ett par timmar sedan. Hannele skulle ha dressyrlektion, men tror du att vi fick det eller? Nejnej, för gubbjäveln som bor en bit ifrån ridbanan (ett hus av något slag, typ förråd, och en syrenhäck i mellan) kom ut och klagade på oss för att det dammade och att det blåste in i hans hus. Vad i helvete liksom? stäng fönstren så är problemet löst? Dessutom går han på HANNELE när jag är inne i stallet för att hämta en longerlina. Hur FAN tänker han?! Jag var sjukt nära att gå till honom och skälla ut honom totalt för att han 1. Klagar på något så fånigt, och 2. För att han går på en 10-årig tjej, men jag lät bli eftersom det antagligen bara skulle ha blivit värre. Ringde till stallägaren istället, så nu ska hon prata med honom.
Någon mer än vi som måste stå ut med dryga grannar?


Kommentarer
Evelyn

Du skulle bara veta förra sommaren.. Säger bara: Elgitarr, högsta volym, okunnig spelare och en jävla massa skrik.

När man är ute på tomten på kvällen så har de typ fest och de skriker en jävla massa fula ord åt en..

2011-05-22 @ 17:28:38
URL: http://dessest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0