jag har trååååkigt D:

 

 

1. Fullständigt namn? - Anne Ålander
2. Ålder ? - 15 om lite mer än en månad
3. Vart bor du? - hemma
4. Färg på ditt hus? - Rött och vitt
5. Hus eller lägenhet? - Hus
6. Klass? - Alfa 8:1
7. Vilket år tar du studenten? - jadu
8. När gick du upp i morse? - Hm... typ 12?
9. När ska du sova? - När jag är trött
10. Vad har du ätit idag? - mat och glass. GLAAAAASS <3
11. Dagens klädsel? - shorts, linne, underkläder
12. Dagens smink? - inget
13. Dagens roligaste? - Ingenting D:

 

Socialt:
14. Har du många vänner? - alldeles tillräckligt
16. Vem chattade du med senast? - Fia <3

17. Har du pojk-/flickvän? - Nepp
18. Vem pratade du med sist? - Hannele
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Evelyn

 

Favorit:
20. Film? - Oj, det finns ganska många
21. Låt? - Samma här
22. Mat? - Hm..
23. Dryck? - Juice
24. Färg? - Svart
25. Godis - choklad
26. Land? - Ingen aning
27. Ämne i skolan? - Bild, idrott, slöjd, matte
28. Människa? - de bästa <3

 

Senaste:
29. Gången du shoppade? - Det vet jag inte. Räknas nätshopping?
30. Gången du bakade? - det vet jag inte heller
31. Gången du stulit något? - jag brukar inte stjäla saker
32. Gången du gjorde något dumt? -typ just nu...
33. Gången du drack? - jag drack vatten alldeles nyss
34. Personen du kramade? - Evelyn
35. Gången du pussade någon? - för länge sedan 
36. Personen du dampade på? - Nathalie </3
37. Personen du bråkade med? - Nathalie </3
38. Personen du blev ovän med? - Nathalie, men bara ett litet tag <3
39. Gången du fick skrattattack? - Igår, jag höll på att dö D:
40. Personen du snackade i tel med? - Freja
41. Gången du grät ? - i onsdags..
42. Gången du var kåt? - Länge sedan
43. Personen du sa snygg till - Hm... ingen aning?

 

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Svart
45. Hund eller katt? - katt
46. Ute eller hemma? - hemma hos Lollo :D
47. Tvspel eller datorspel? - tv
48. Singel eller upptagen? - Singel och inte känna något alls eller upptagen och känna allt
49. Hångla eller kyssa? - kyssa. Helt klart kyssa.
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad?  inget av det ;O
52. Blont eller svart hår? -  båda två är galet snyggt
53. Har du blåa ögon eller bruna? - grön/blå/grå
54. Choklad eller lakrits? - Choklad
55. Coca cola eller fanta? - cola
56. Pizza eller kebab? - kebab
57. Randigt eller prickigt? - randigt tror jag
58. Blatte eller svenne? - Tror du ärligt talat att jag bryr mig?
59. Älska eller bli älskad? - allt eller inget
60. Leva eller dö? - Leva, helt klart
61. Vänner eller familj? - Vänner

 

Antal
62. Personer du älskar? - Mina bästa <3
63. Personer du hatar? - 0
64. Glassar du ätit på en dag? - Haha, för många
65. Gånger du haft minnesluckor? - typ 825306072 ggr?
66. Gånger du varit hög? - 0
67. Personer du saknar just nu? - de bästa, fortfarande. 
68. Gånger ditt hjärta brustit? - två

 

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - ett par
70. Vill du kyssa nu? - Jag är inte ett dugg kyss-sugen
71. Ska du träffa imorgon? -  Ingen får man hoppas
72. Sjöng du senast för? - Mamma
73. Skickade du senast gb till? - ..?
74. Spelade du tvspel med senast? - Hannele
75. Vill du ta med på resa nu? - Ingen
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen
77. Förtjänar att dö? - Ingen förtjänar att dö
78. Är söt? - Många
79. Vill du sova jämsides med i natt? - .. (A)

 

Vad:
80. Gör dig glad?  - mina vänner, Charlie, kyrkan osv osv
81. Gör dig ledsen? - alldeles för mycket
82. Vill du helst göra nu? - vara med Emil, Evelyn eller Lollo
83. Önskar du att du slapp göra? - mycket
84. Vill du ha nu? - massage
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - inget vad jag vet
86. Längtar du till? - Tisdag
87. Tycker du om dina betyg? - nej
88. Ångrar du i ditt liv? - att jag började skära mig
89. Är det bästa som hänt dig? - Mina vänner, min häst och konfirmationen.

 

Vad tycker du om?
90. Rökare? - Så länge de håller sig ifrån mig så är det lugnt.
91. Bråk? - Inget vidare kanske?
92. Killar? - vad skulle livet vara utan dem?
93. Tjejer? - hur menar du?
94. Skola? - hur menar du?
95. Framtid? - Annars skulle det väl kännas lite jobbigt?

 

Övrigt:
96. Är du kär? - Ja..
97. Hur lång är du? - 166 cm
98.Första tanken när du vaknade? - ingen aning
99. Sista tanken när du somnade? - ingen aning
100. Hur mycket är klockan nu? - 17:57. Fyfan vad ovärt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0