Konfirmation!

Ojoj, imorgon konfirmerar jag mig! Tiden med konfagänget har gått SÅ FORT! Känns som att det var förra veckan vi träffades för första gången. 

Det ska bli både roligt och tråkigt att konfirmera sig. Det finns ju inget tvivel om att jag vill konfirmera mig, men det kommer bli tråkigt i höst när nästan inga kommer forsätta på SKU. Usch, jag kommer antagligen gråta floder imorgon. Inte så jättemycket pga "fortsätta-i-höst"-grejen, utan mest för att det antagligen kommer vara en väldigt mäktig och speciell känsla för mig. Dessutom gråter jag för allt... (A)
Nu har jag iallafall färgat håret (lite rödare bara) och målat naglarna. Imorgon väntar hår, smink och kläder.
Godnatt folket!


Kommentarer
Amanda Nälsén

Förstår precis hur du känner! Konfatiden = <3

2011-06-03 @ 18:33:20
URL: http://amandanalsen.bloggplatsen.se
skillsa2

Jag saknar mina konfakompisar super mkt =,(

2012-05-27 @ 22:05:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0