Redovisning

Redovisade nyss min SO-uppsats, gick awesome med tanke på hur nervös jag var.
Visst, den blev ganska kort, det blev en hel del stammande osv osv, men jag klarade mig helskinnad och utan att bryta ihop, yay. Jag skakade inte ens!

..För er som inte vet det, jag har en SJUK fobi för att prata inför folk. Under en redovisning för ungefär ett halvår sedan började jag till och med gråta, haha. Redovisningar brukar annars bestå av skakningar, att jag pratar alldeles för fort, glömmer minst hälften av det jag ska säga mm.

Den här redovisningen gick iallafall bra, och nu är den klar. Skönt.



Kommentarer
Monica

BRA jobbat! Skönt att ha det gjort, mycket slit innan redovisningen và, många timmars arbete vid datorn? <33

Trevlig helg! :)



/Monica

2011-05-06 @ 16:36:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0