Engelskaprov och helg!

Hade engelskaprov idag, kändes jättebra!
Nu ska jag snart till stallet och i eftermiddag/kväll (~18.00?) kommer älskling hit, awesome!
Hade utvecklingssamtal idag också, kändes väl hyffsat. Blir alltid besviken på mina betyg, dock..
Dagens facelook. Inget speciellt, osminkad bortsett från lite mascara.
Kladdade lite på bilden idag, kändes lite skumt att rita på papper (använde torrpastell). Tycks? :)
Den är dock finare i verkligheten. Bättre färger, om inte annat.
Kan tilllägga att jag faktiskt inte alls är nöjd med bilden, insåg jag nu..


Kommentarer
Anonym

Asså bilden e ju awsome! Du e så jävla bra på o rita! Jag skulle inte ens kunna göra hälften så bra som det där.

2011-10-15 @ 02:36:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0