Uppsala med Freja

Jag är med Freja så ofta att nu får det bli en egen kategori som handlar om våra äventyr, haha! Att jag gör den just den här veckan är särskilt lägligt, för imorgon åker vi iväg på en dagsutflykt! Kameran hänger såklart med, så ni kommer antagligen få en massa härliga (och flippade) bilder och filmer att titta på senare.
 
Idag drar vi på en annan utflykt, ääända till Uppsala. Det är mer som att åka hem än att åka bort faktiskt, trots att jag inte är där så överdrivet ofta. Idag är det shopping som gäller, vilket inte händer så jätteofta när vi är i stan. Förr i tiden åkte jag bara in till Uppsala för att köpa saker, hehe. Nu var det jättelänge sedan jag köpte något nytt, och jag behöver kläder till Taizéresan i Juli. 
 
Blö, att avsluta inlägg tycker jag är det jobbigaste. Hur gör man ett bra avslut? Jag kan inte, så jag kör på "Nu har jag inget mer att säga, pusshej!" istället..
 
 
Nu har jag inget mer att säga, pusshej!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0