Allt framplockat

Nu har jag plockat fram allt jag ska ha med mig och har börjat trycka ner allt i väskorna. Det blir totalt tre väskor; en jag ska ha på bussen, en jag ska bära på i Taizé och en jag packar ner ALLT i (förutom sovsäcken, och buss-väskan såklart. "Bära runt på"-väskan packas dock ner där). Det kommer bli rätt tungt att bära på, men kläder för tio dagar blir en del. 
 
Nu ska jag packa ner resten av kläderna, sen kanske jag kan skriva om något roligare här. Om jag kommer på något. Annars skriver jag om något tråkigare, haha!
 
Fina iPod-bilder, eftersom kameran är nerpackad i väskan inuti väskan till höger på bilden längst ner. Den är för övrigt ceriserosa, inte röd. Skapligt cool! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0