Mask

Jag har, som många vet, en mask som "symbol". Jag ritade honom i vintras, tror jag, och han har hängt med mig sedan dess. Han är bakgrundsbilden på min mobil och har varit min bakgrund på både iPod och dator. Han var även på min header för inte så länge sedan. Han sitter även på min vägg. Kort sagt, han är min lilla bebis. 
 
Jag har funderat på att rita honom i photoshop också, för att få fram färgerna, men jag har aldrig riktigt orkat. Idag fick jag dock ett ryck och ritade honom. Såhär blev resultatet:
Det är lite skumt hur man kan bli så färst vid en teckning, men jag tycker verkligen jättemycket om honom. Som ett husdjur, nästan. Jag börjar bli lite orolig för min mentala hälsa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0