Nu är allt packat, nu är jag klar. Nu kan jag vara borta några dar'

Jag är bäst på att rimma, tycker ni inte? Det roliga är att jag inte ens funderade på rubriken. Den bara kom, liksom. Så cool! 
 
Just nu sitter jag och äter mentos, det är gott. Det här är dock de sista jag har *gråter*. Får köpa fler på någon av båtarna påväg hem från Frankrike. Tuliaiset från mig, till mig själv! Haha, inte alls forever alone. För er som inte vet det är tuliaiset souvenirer/presenter på finska. Detta är ordet vi använder hemma för presenter, vi säger aldrig något annat när det gäller resepresenter. Till och med pappa säger det, och han är helsvensk. Den ni!
 
På tal om tuliaiset, jag måste visa en sak jag fick av mamma när hon och Hannele kom hem från Finland. Så himla söt!
Mamma tyckte den var "typiskt mig", haha. 
 
Nu ska jag titta på film och äta jordgubbskräm som mamma precis gjorde. Det säljs jordgubbar för 15 kr/litern utanför Ica maxi i enköping, passa på och köp. De var skitgoda! Vi köpte en hel platta, höhö..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0