Ett år sedan

Idag var det ett år sedan min käre vän bestämde sig för att han inte ville leva kvar på jorden.
 
Att tänka på honom gör så himla ont, att veta att man aldrig mer kommer träffa honom får mig att gråta. Ändå tänker jag ofta på honom, på hur kul vi hade när vi var mindre. Även på hur kul vi hade på slutet, även om det inte var så ofta vi umgicks.
 
Jag saknar honom, väldigt mycket. Att mista en vän, särskilt vid åldern av 15, är obeskrivligt. Jag kan inte ens föreställa mig den sorgen hans föräldrar måste känna denna dag. 
 
Jag har inte mycket mer att skriva, förutom att jag vill sända en tanke till hans familj och vänner. Vi är många som sörjer idag. 
 
 


Kommentarer
Evelyn

<3

2012-06-24 @ 21:46:21
URL: http://dessest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0